Warunki reklamy internetowej

Reklama internetowa to kilkanaście form, które stają się coraz bardziej popularne wśród użytkowników sieci internetowych. Pierwszym z gatunków, z jakim mamy do czynienia w SEO, jest baner. Uważane jest on za jeden z najlepszych w obecnym czasie przekazów internetowych, który może w dużym stopniu poprawić wizerunek przedsiębiorstwa, a przede wszystkim wpływa na pozyskiwanie nowych klientów i zachęcanie obecnych, by znów skorzystali z usług firmy. W większość ma on kształt prostokąta i cechuje się wymiarami sięgającymi około 460 na 50 pikseli.

internet
Zdjęcie ze strony Pixabay.com

Dzięki kliknięciu w baner reklamowy możemy połączyć się ze stroną przedsiębiorstwa i szybko sprawdzić dostępną ofertę. Inną formą, jaką cechuje się reklama internetowa jest billboard. Jest on większy, aniżeli baner i zazwyczaj umieszczany jest od winietą. Wykorzystując w swej marketingowej działalności reklamę za pośrednictwem Internetu, można stosować jako źródło przekazu także baner śródtekstowy. Różni się od innej formy baneru tym, że umieszczany jest na środkowej części strony internetowej i otoczony jest materiałem tematycznym, podkreślającym jego kategorię. Ciekawą propozycją jest reklama rozwijana, zwana także expand. Cechuje się tym, że użytkownik najeżdżając na nią kursorem ma możliwość jej rozwinięcia, a przez to zapoznania się z jej treścią. Continue reading „Warunki reklamy internetowej”